Vad är anledningen ???

Varför ?? VARFÖR är det så lätt att deppa ihop på hösten ?? Varje jäkla höst dom sista tre åren har jag deppat ihop !!
Idag höll jag på att gå i fällan igen..... Vaknade med grym ångest... fick iväg barnen, absolut inte som en fin och trevlig mamma utan irriterad och stressad :(
Gick in i sängen och drog täcket över huvudet och tänkte bara ligga där, menlös, hela dagen.......
Men så kom jag på mig själv !! VEM kan göra något åt det ?? Vem låter mig falla ner i avgrunden ?? Jo, jag ! Skickade ett mess till Pernilla och bad om kaffe vid nio tiden, gick upp och duschade, fixade med jobb och körde till kontoret.
Nio prick var jag hos Pernilla och filosoferade lite....... Tog sedan tag i resten av dagens arbete och åkte hem å röjde.
Idag klarade jag vända på deppen själv, men varför kommer den ??? Jag är ju allt annat än en deppig person !! Jag ser ju alltid livet från den positiva vinkeln.....
Äh.... vet inte. Men jag ska FAN inte ner i skiten denna hösten med, så är det !!

Vi hade lite Halloween/inflyttnings fest i helgen. Kul hade vi, även om det inte blev riktigt som vi tänkt oss *s* Men här är lite smakprov:

Ja, dagen ungdom ;)

Fick en rolig inbjudan till "mammabloggalan". Ska kolla närmre på den :) Kan va kul å lyxa till det lite för sig själv ju :)

Nu ska jag vidare ut i cyberspace och läsa ifatt lite bloggar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0