Det var en gång....

En kvinna som sa till mig:
-Jag tror jag ska skaffa mig en blogg som din, så jag också kan berätta för alla hur duktig jag är.

Det var då luften gick ur mig... Jag älskade att blogga. Jag tänkte i blogginlägg :) Jag längtade till nästa blogginlägg....
Efter den meningen och det skockande skrattet som blandade upp orden dog min vilja att blogga.
Hade aldrig haft en tanke på att det var så jag framstod.

Idag har jag läst lite bak i tiden. Kan själv inte se mig skryta... Enbart berätta om mina dagar.
Borde inte lyssnat. Borde inte låtit denna människa komma åt mig och sänka mig och mitt självförtroende så många gånger som hon har.

Här under skrev jag ett riktigt ärligt stycke om hur jag känner om fler. Plockade bort. Men det kändes bra att vräka ur sig :)

Nu ska jag baka lite lussebullar och sen ska jag blogga lite mer OM jag inte somnar ;)

Idag är jag illsk. Undra om det är över imorgon ? Tror inte det....


Kommentarer
Postat av: Amanda

ÄLSKAR din blogg! Ogillar när den uppdateras dåligt ;) Alltså jag fattar inte grejen, ogillar man en blogg så sluta läs för fan! Själv är jag trött på rosaskimrande bloggmammor med ett liv där familjekaos aldrig råder. Fine, jag har slutat plåga mitt dåliga samvete genom att läsa de lyckliga mammornas inlägg :) Din blogg är rak, ärlig och äkta. Den är så mycket Mia. Meeeeeer av det tack :) Kram Amanda

2011-12-06 @ 21:40:09
URL: http://fbkmandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0