Hahaha, nu får jag nog byta spår !!

Jo, jag känner ju själv att jag bara gnällt den sista tiden. Pylt och tyckt synd om mig själv !!
Tyckte nog någon annan med, för nu har en följare på bloglovin lämnat mig !!

Nä, skämt å sido. Innan hade jag bloggen koppalad till Facebook och den kom in som länk varje gång jag uppdaterade den.
Sen började folk här i byn prata om saker med mig om saker som dom omöjligt kunde veta om dom inte läste bloggen. En gång när jag tankade på en mack utanför stan så började expediten prata om att jag hade många barn och om hur fint det är i Nabben, vårt älsklings ställe på jorden !!
Känns märkligt på något vis...
Förr hade jag runt 200 besökare om dagen, nu är det mellan 20-25 pers.
Av dem vet jag vilka några pers är. Känns lite rimligare med den mängden läsare. Även om man GÄRNA hade velat ha lite kommentarer då och då från fler...

Läsarna jag känner till är:
Farmor Pia
Farmor Gunnel
Magda
Nilla
Sofia
Åsa

Det var ju inte så många nej.... Vilka är ni andra ? ( har ju mina aningar om vissa som inte vill "avslöjas" som läsare)

Ååå NU kommer det HAGLA in kommentarer som säger "jag läser".... Eller inte ;)

Dagen har för första gången på länge spenderats vaken !! Har inte ens lagt mig ner :) Har satt mig i soffan mycket och ofta, men inte legat :) Skönt !
Fick tyvärr inte lika mycket gjort idag som igår, men har lagt energi på dusch och att engagera mig i barnen.
Spelat Xbox ! Kom trea på Cars spelet !! Inte illa för en nybörjare !

Andra viktiga saker för dagen är att enligt Mickan så är det idag första gången i hennes 7 åriga liv hon har helvita trosor på sig.
Jag har åter igen (tror det är hundrafemtioelfte gången i år) förstört Flisan och Olivers liv idag. Genom att tvinga dem vara hemma en kväll utan kompisar. Tycker att det kan vara nyttigt för dom att pausa från vänner ibland och bara vara hemma.
Och så har vi ätit den märkliga middagen: pommes, prinskorv, schnitzel och gräddsås.... Enbart för att behaga allas viljor ;)

Nä.. Tror det var allt jag hade att bjuda på ;)
Nu ska jag in på skitungarnas blogg och läsa :) Älskar den bloggen, de ungarna och Emma (och hennes familj) som gör denna enorma insatts !!
Nästan lite beroende av den :)

Tjing ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna Kall

Nu glömde du mig igen Mia!!

2011-12-28 @ 23:58:57
Postat av: Lina

JAG läser ju din blogg såklart. :)

2011-12-29 @ 10:09:32
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, jag tycker det är kul att titta in hos dig!

2011-12-29 @ 16:40:33
URL: http://www.luckydays.me
Postat av: Åsa

Glömde ju säga att det är skönt att läsa att du är liiiite bättre nu iallafall.

Lisbeth Norrby är en kanontandläkare btw.

2011-12-29 @ 16:41:18
URL: http://www.luckydays.me
Postat av: Magda

Åh jag älskar din blogg!!!!!!

2011-12-29 @ 17:07:15
Postat av: lillasyster JENNIE

JAG LÄSER FAKTISKT OCKSÅ IBLAND :)

2011-12-30 @ 12:02:43
Postat av: Amanda

Läser åxå å älskar din blogg! :)

2011-12-30 @ 13:21:06
Postat av: Diana Ekman

jag kikar in ibland :) Började läsa när du länkade på fb och nu tittar jag in nån gång då och då :)

2011-12-30 @ 14:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0