Jag MÅSTE

Jag måste ta upp en sak.... Något otroligt obetydligt med det är oerhört märkligt !!
Jag kan inte förstå varför man klär upp sig, sminkar sig och plutar upp munnen till en liten kattaröv och sen travar man in på toan och tar ett foto... Oftast med toastolen i bakgrunden och en blixt som reflekteras i spegeln !!
Sen sätter man den som profilbild på Facebook... Varför vill man ha en bild på sig själv när man är på toa !?!?

Som sagt.. Jag vet att det inte är något världsproblem men ack så märkligt ;)

Idag mår jag pyton !! Ont i lederna, ont i huvudet och ögonen vill inte hålla sig öppna !! Tror att Alex delade med sig av sin sjuka här i helgen !?
Men jobbedagen gick fort, mycket att prata om från julbordet ju *haha*

Vad gör man för middag idag ? Jag vill ha något milt för magen !! Har köpt ett nytt bröd-hälsobröd som är SÅ gott ! Men tyvärr fixar min mage inte det :( Konstant halsbränna, ilsken äcklig halsbränna !
Får nog låta bli det där brödet och å käka något snällt mot magen idag.... Men som sagt, vad !?

Idag tänker jag även försöka få tag på Boris på Ullared. Se om dom kan bidraga med något enkelt lätt litet till pojkarna i Uganda.
Jag och Anna ska upp dit på tisdag nästa vecka. Vi bestämde oss för att pojkarna får vars en nyårspresent istället för julklapp. Vi får ihop mer för våra 20 kr/barn på Ullared. Kan vi sen få Boris att mjukna så kan man möjligen få ihop än mer :D
Det skadar ju inte att försöka iaf :)

Nu, vila 20 min :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Fin blogg, allt bra med dig ? :)

2011-12-12 @ 14:06:40
URL: http://sheys.blogg.se/
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en valfri mobilprodukt i min blogg om du känner för det :)

2011-12-12 @ 14:11:47
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0