Jupp

Det dröjde inte länge innan den ångesten kröp fram hos en iaf.
Bara hoppas det ger ett uppvaknande och att allt som ställts till ordnar upp sig .

Själv har jag det gött !! Alla, jag menar ALLA sover !! Alla utom jag då, men det är som vanligt. Jag kan vara uppe halva natten och sen vaknar jag tidigt ändå. Fast det är skönt med tystnad och "egentid".

Funderar på bio idag... Happy feet 2 går ju nu. Ungarna behöver komma hemifrån lite och alla är lite halvt förkylda så slappa på en bio kan väl vara mysigt !?
De två stora lär ju inte vilja med. Kanske Cornelia, Mickan och Isacc. Alex ska på kalas, om hon är lite friskare idag vill säga. Annars kan väl bio vara en bra tröst om man inte får gå på kalas va !?

Jag vill bara säga att jag ÄLSKAR när ni kommenterar !! Tack Amanda, Magda och Åsa för era kommentarer :) Alltid lika kul när man ser att någon är här, att läsarna inte bara är en siffra i högerkanten :)

För övrigt så ska jag köpa ihop 13 st julklappar till "Skitungarna" i Uganda idag tänkte jag. Anna och jag ska lägga ihop. Bara 10 kr/barn, det blir 130 kr var och 20kr/ julklapp. Ska köpa godis till dom och man får ändå ganska mycket småsaker till varje för 20 kr. Sen ska frakten ner med betalas ju. Någon mer som vill vara med och lägga ihop ?? Säg bara till !!

Nu gnäller Myran och vill ut :) Slut på slappandet !


Kommentarer
Postat av: Magda

Jag håller med, TACK!!!!!

Får jag härma dig i min blogg;)?? Och BTW, du e bäst..I do love ya!!! Tack för hjälpen idag..igen;)!

2011-12-12 @ 01:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0