Nytt år snart...

Hade ju missat att
Hanna
Lina och
Janice med läser ju ;)

Ingen bra dag idag. Hostan ger inte med sig !! Jag är helt slut. Får nog ringa VC imorgon ändå !!

Har lyckats handla idag iaf. Skönt. Glömde lite som jag får ordna imorgon dock ;) Hade gjort en fin lista som jag i vanlig ordning glömde hemma ;)

Imorgon ska huset städas och maten som går att förbereda förberedas. Ska slöa så mycket som möjligt på lördag på dagen så jag orkar med allt på kvällen :)

Vad ska ni äta på nyår ??
Vi ska ha
Smördegsmuffins fyllda med lax till förrätt
Inbakad vitlöksfylld fläskfilé och potatisgratäng till varmrätt
Kladdkaka m grädde till efterrätt.
Ostbricka fram mot tolvslaget.

Ganska enkelt och avslappnat :)

Snart ett nytt år.... Vad hände 2011 ??

Lång semester i Nabben :) Trodde aldrig att jag skulle kunna längta hem där ifrån, men två veckor var lite för länge kände jag. Men ändå underbara veckor !!!

Turkiet, Marmaris var en riktig slappe semester :) Skönt, vi drar iväg på så mycket äventyr annars. En bra resa ! Delade meningar hos barnen, Flisan gillade denna resan som var utan all inclusive. De andra gillade mer att kunna käka och dricka dygnet runt som på förra årets resa.

Min lilla Oliver började högstadiet och klev i lite för stora skor.... Hoppas att han hoppar ur dom och tar på ett par som passar 2012.

Mormor 88 år gammal har i slutet av detta året fått inse att hon inte klara sig själv längre :(

Ett väldigt ojämt år har det varit. Mycket kämpande med två tonåringar (även om Oliver bara är 12 så har han mycket hormoner i omlopp).

Ett ok år får man väl sammanfatta det som.

2012 hoppas jag på att Cornelia väntar med sina hormoner ;)
Att jag och Mogge får komma till Magda och Matte i USA. Att hela familjen får komma på utlands semester, även om vi bestämt att vi INTE ska åka på det 2012.
Att vi överlever husvagns semestern som jag gått med på istället....
Att Mogge får ta de kliven i sitt liv som han hoppas och önskar och att jag vinner mina 4 miljoner som jag redan gjort upp en plan för :D

Inte för stora förhoppningar va ;)?

Natti gott folk !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar er allt gott och givetvis på att Ni kommer hit mkt snart, saknar dig såå!!!

2011-12-30 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0