På bättre humör ;)

Idag har vi tagit en del stora och behövliga beslut. Nu är det bara hoppas att saker och ting går smidigt och att allt går enligt planen...
Skönt :)
Försökte blogga från appen i förgår och igår... Gick inte. Fy va sur man blir när man skriver mängder och sedan går det inte lägga upp !! Grr....
Har ju inga bilder här i datorn.. eller jo, men inga nya. Kan ju passa på att drömma tillbaka lite *s*
Oliver i Turkiet 2010 i sitt fina fina hår !! Här har han precis smakat på någon växt som turkarna använde som hemmalagad medicin. Kokade den i dyng till en seg tjock sörja som vi bjöds på... Finns både för och nackdelar med att ge sig ut på utflykter och hamna hemma hos familjer uppe i bergsbyarna *haha* Jisses vilken dag detta var !!
Ett vägcafe på väg upp i bergen, ägd av vår chaufförs syster. Jupp, vi blev ompysslade och Mickan nöps i kinden av systern minst 50 gånger. Nackdelen med att se ut som en liten turk *s*
Men miljoner trappor och backar upp... för att gå flera hundra meter ner i grottor..... Själv gick jag 50 meter under jord, sen vände jag och gick upp. Fyyyy... läskigt !!
Vår lilla Selma bebis :( Lilla lilla Semlan.....
Nä, nu är det slut på nostalgi.... nu ska jag stänga dator och tv, drömma om vårt "nya" liv och njuta :)

Kommentarer
Postat av: Magda

Har ni bestämt er?! Hört ngt mer?!

Lycklig e jag om det blir som vi pratade om innan;)!

Kram o all lycka💗

2011-12-08 @ 01:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0