Vilken dag...

Skulle sova mig frisk idag. Funkade sådär...
Fick iväg alla barn utom Cornelia till skolan. La mig och somnade om... Vaknade av telefonen, mormors nummer. Det var larm gruppen som ringde. Mormor hade trillat fyra gånger under natten och dom ville att jag kom dit och körde henne till vårdcentralen.
När jag kom dit så var det mer akuten som kändes nödvändig. Hon var förvirrad och tung i andningen.
Ambulansen hämtade henne vid 11.30 och sen väntade en lååååång dag på sjukhuset.
Körde vid 17 tiden, inga svar från röntgen än. Ringde vid 19, inga svar... Ringer innan jag lägger mig och hoppas på bättre lycka då.

Nu sitter vi på MAX. Fuskmiddag, orkade bara inte laga mat.

Stackars lilla mormor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0