Ålderns höst närmar sig ;)

Sista dagen i hela mitt 34 åriga liv !! Imorgon vaknar jag upp som 35 :) För mig kan det kvitta, känns inget annorlunda precis.
Hoppas bara det inte dyker upp folk bara sådär.... Har inte städat bra nog för det och har inget hemma att bjuda på eftersom jag själv bantar. Får väl köra å köpa nått å fira med barnen dock ??

Denna sista dag som 34 åring har spenderats hos Jessica på morgonkaffe, jobbat och sen drog jag med några av barnen till IKEA :) Blev inte så mycket köpt eftersom jag ska ha mycket tunga saker och hade ingen bärhjälp med mig. Kim får snällt förlja med mig dit på torsdag igen, visa mullorna han skryter om ;)

Lite sånt här lullull bidde det, ja lite mer än detta men inget märkvärdigt.... ingen shopingrunda som gör en exalterad precis.... men jag behövde detta, så det var en behövlig runda iaf :)

Har fått frågor ang Elsa Beskow utställningen. Den varar till Mars, är lika rolig för pyttma barn som stora barn. Jag kommer ta dig mina barn igen, så jag kan få lite fina foto !!

Usch, nu är jag trött !! Hoppas jag kan sova i natt ;) Det var ett bra tag sedan jag sov nu.... Vill bara tacka Ida Berg som la en så varm och fin kommentar !! Klart att du träffar din Mogge du med :)

Natti världen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0