Jag vill med ha !!

Alla mina vänner på Facebook trampar på sina crosstrainers känns det som !! Jag vill med ha en !!!
Köp en då !?
Jaaaaa, men jag vill inte lägga mina sista korvören på en sådan nu en vecka innan barnbidrag.
Januari är lika dryg denna månaden som alla andra år. Varför lär man sig inte att köpa julklappar pö om pö ?? Helst vi som har så pass många barn BORDE ju koppla det någon gång !?
Eller är jag smart (som jag alltid är :P ) och önskar mig en sådan av Mogge, nu i helgen !? Fyller ju ändå år nästa vecka :D
Eller va fasen... Jag känner för att bara köra och köpa en NU. Lika impulsiv som vanligt ;) Det finns en på Intersport för bara 2000 kr Funkar väl lika bra som en dyr rackare ?? Eller.... jag skiter ju i knappar och så, bara den funkar !!
Vart har alla ni som redan har en köpt eran ??

Denna är det som är billig, ser väl ok ut ??

 

Idag har jag varit på en kopp kaffe (ok två koppar) hos Nettan. Hämtade mina teljus som jag hade beställa och traggade massa skit :) Mysigt !!
Nettan säljer PartyLite och ska ha visning här hemma måndagen den 24/1. Då får alla ni, kända som okända, gärna komma hit på lite fralla, kaffe och ljusvisning !! Klockan 18.00 och barn får hänga med om dom vill :) Skriv en liten kommentar om du vill komma så jag har lite koll på läget ;)

Nä, nu ska jag göra lite middag till oss. Lasangette (tack för tipset Zandra) blir det idag. Gott !!!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Så lite så =)

2011-01-16 @ 20:05:20
Postat av: Emelie

Ser så fin ut så, hoppas du är nöjd med den ;-).

Jag borde verkligen träna lite men orken är som bortblåst ;-). Kram!

2011-02-10 @ 17:13:13
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0