Oj va tjock hon har blivit !!

OJ, va moget kommenterat !! Fegt att kommentera fult om en 6 åring och skriva in någon annans namn. Dumt att lämna spår efter sig ;)

Vi har sökt igenom våra databaser, gjort en detaljerad sökning i realtid och konstaterar följande för IP-adressen 193.17.67.15. IP-adressen verkar höra hemma i Kristianstad, Sverige Flagga.
Anslutningen tillhör operatören Kristianstad Kommun.

Teknisk information
IP-adress: 193.17.67.15
IP-adress IPv6: ::ffff:c111:430f
Serveradress: gpc193176715.kristianstad.se
IP-subnet: 193.17.67.0/24
IP-span: 193.17.67.0 - 193.17.67.255 (254 adresser)
Typ av anslutning: okänd

Klockan 3 inatt kommer resten av informationen :)

Ja, min lilla goding har ökat dramatiskt i vikt, lika så jag de senaste två åren. Anledningarna till det är inget någon har att göra med. Många tråkigheter där viktökning är en av dom, har lagt sig som ett moln över oss.....
Men om du som la denna fina kommentar vill veta så är det ett vrickat och vidrigt sätt att kommentera så om ett litet barn. Å tro mig, jag kommer ta reda på vem du är...... 



Kommentarer
Postat av: Amanda

Men fy fan vad vidrigt! Jävla idiot minst sagt. Jaga rätt på det skyldiga fanskapet Mia! I den här familjen har vi åxå för runda barn och för smala barn, alltid gnälls det på nåt av hållen... Jag har visst aldrig lyckats göra "standard-barn" (De är för perfekta helt enkelt) ;) Härliga kreativa tokunge förresten! Haha dagens garv :D Kram

2011-01-12 @ 23:03:35
URL: http://fbkmandis.blogg.se/
Postat av: Linda lindborg

Go Mia!!! Idioter, jag blir sååå arg vad vissa tar sig friheter!!! Kramar

2011-01-13 @ 07:12:01
Postat av: Marilene

hur tänker de egentligen? och med vad tänker dom? barn är barn... låt barn får vara som dom är oavsett hur de ser ut. Alla barn är lika värda oavsätt vad! Kan bli så irriterad... finns ingen rätt att påpeka hur någon annan ser ut, barn som vuxen! Alla ser vi ut på olika sätt utav olika anledningar! Vad jag förstått Mia är du en fantastisk mamma... Du vet vad du gör för att allt skall fungera på det sätt du anser vara det bästa för dig och dina barn och det är huvudsaken. Det har ingen annan med att göra. Kan vara så ärlig att säga att jag aldrig skulle klarat av att ta hand om så många barn, jobba, städa och allt vad det tillhör att vara mamma till så många barn! Beundrar dig att du orkar! så... Keep up the good work med tanke på att du gör ett fantastiskt bra jobb! Kram M

2011-01-13 @ 07:18:36
Postat av: Helena Bergström

Det finns gott om idioter tyvärr!! :(

2011-01-13 @ 12:08:56
Postat av: Therése

Nej vilken tråkig läsning. Hur kan man bara skriva nåt sånt. Hoppas du får reda på vem det är.

2011-01-14 @ 13:21:43
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Pernilla

MORRRRRRR

Jag gissar vem i kristinstad kommun....

Fy vad ilsk jag blir...

2011-01-14 @ 20:10:06
URL: http://www.livetenlminimi.wordpress.com
Postat av: Martin L

Hejsan!



Eftersom du har ett unikt IP nummer och jag antar att Kristianstad kommun arbetar med statiska IP alltså att varje dator har ett specifikt nummer, så ring bara IT på kristianstads kommun och fråga vem som äger det specifika IPnummret. Alternativt kolla vilken tid inlägget var och begär vilka som jobbade ju då. Du kommer antagligen känna igen namnet.

Kram på er och sätt dit personen som skrivit, kanske jag får en anledning att åka ner?



/Martin

2011-01-14 @ 22:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0