En hel del svammel....

Idag har jag haft ont i huvudet precis HELA dagen !! Gahh !! Nu börjar den avta nu, men ligger ändå där och molar. Om någon nu ville veta :p ?
När man tycker synd om sig själv så är det tillåtet att surfa efter lite inrednings prylar... Jag tror aldrig jag blir klar med detta projekt !! Hur mycket jag än köper och pular in här så känns det tomt. Aja, jag mår inte dåligt av att hitta fina saker så ;)

Igår var det mitt favoritprogram, Familjen Annorlunda. Givetvis skulle tvn muppa och signalen försvinna hela tiden. Men det var inte det jag skulle berätta... Inte för att det jag tänker säga är så himla intressant ändå *haha* Men VAD jag kom på då, var middagen till imorgon. Eller nej.... Jag kom inte på det då utan efteråt när jag kollade "Märsta familjen"s blogg. Stuvade mackaroner och prinskorv !! Perfekt !! Jag har ett helt paket.... aahhhhhhhhh !!! Som jag la på diskbänken för att tina !! Meeeen aahhh !! Jag måste nu leta upp en vaken människa på facebook, som får prata med mig när jag kutar ut i köket och lägger dom i kylen !!
Så, nu ligger dom i kylen...
Jo vi ska ha hit barnens kusiner imorgon. Prinskorv, köttbullar och suvade mackaroner. Kan inte annat än lyckas :)
Svamlat om ingenting ?? Nähää ?

Michaela var lite kreativ igår, gullungen !! Hon tog hål i öronen, men vi fick ta av öronhängena till slut. Hon drog ur hängena och det kom smuts... Men hon vill så gärna ha hål, så igår fixade hon lite....

Två gummiband och lite maskerings tejp, sen hade hon stora snygga öronhängen :) Underbara lilla pluttan <3

 

Nä, nu ska detta ganska inlägg komma till ända ;)






Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj vad tjock hon har blivit

2011-01-12 @ 09:18:44
Postat av: jenny

söta fina unge!

2011-01-12 @ 22:57:31
URL: http://jagjennyalexandra.blogg.se/
Postat av: Therése

Fina Mickan! Gillar hon skolan eller var det bättre på Spiltan? Det var det såklart ;) hihi

2011-01-14 @ 13:23:31
URL: http://theresian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0