VILKEN NATT !!

Åhhhhhh !! Gick och la mig vid 23 tiden. Tänkte att jag sätter INTE igång tvn, så somnar jag fortare... Jo, eller hur !? Vände och vred på mig.... dimman började visa sig vid 3 tiden... jag kände hur jag log och kände mig riktigt nöjd med sämen som skulle bli.
Då börjar Pepsi glöffsa..... jag VET vad han vill. Han vill ha vatten, men han fick vatten vid 23 och det ska räcka till kl 6 på morgonen. Helst så det inte blir kissande inne under natten. Men det tyckte tydligen inte han...
Jag, som är mörkrädd tänkte att jag somnar ifrån detta. Kämpade till 3.45.... Då sket jag i min rädsla och gick in på toa ( som lligger nära sovrummet) och hällde upp vatten i en plåtburk som Mickan hade haft å lekt med i duschen.
ÄNTLIGEN höll hunden flabben !!!
Va händer då ?? Jo, Selma får fnatt och ska tugga sönder plåtburksmöget... Å då vaknar ju Mickan.
Jaha.... upp å kissa ungen och försöka komma till ro... 4.06 tittade jag sist på klockan, det var när jag gick in för att hämta Mickan.
Nästa gång var klockan 6 då vi skull upp igen.... Bahhhh !!!


Denna killen ligger INTE på plus just nu !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0