Hård i hårbotten ??

Vi var hos frissan idag ju. Isacc fick en cool toppkams frilla, Mickan tog så lite på topparna det bara gick. Hon hotade med än det ena och än det andra om vi tog mycket. Både jag och frissören fick "onda blicken" några gånger ;)
Flisan klippte toppar, snelugg och klippte upp :)
Jag klippte luggen, toppar och klippte upp.... Men när hon tvättade håret på mig så sa hon att jag hade väldigt hård hårbotten. *s* Hon undrade om jag var mer stressad än vanligt.... Ja, det är jag. Får inte ihop vardagen som jag vill och ser inget ljus i tunneln....
Men är det inte sjukt att hon kunde känna det på min hårbotten !? Haha......

Jaha.. så mycket fick jag blogga... Flisan ska ha datorn....


Kommentarer
Postat av: Pernilla

ha ha ha vi har varit hos samma frisör !! Madde..

hon berättade om en sexbarnsmamma som varit inne kvällen innan och som var väldigt stressad.. Qtt hon var helt hård i hårbotten....

Hmmmmmmm

jag gillade henne..

2011-03-21 @ 21:36:51
URL: http://www.livetenlminimi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0