Mycket om inget

Skönt !! Fick äntligen bort bloggen från facebook !!
När jag la in så min blogg skulle länkas upp på fejjan trodde jag att det var bara just det inlägget jag skrev då... Så vart det inte. Varje inlägg har visats där..... känns sådär kul...
Nu är det löst iaf, hoppas jag !

Jobbat klart för dagen, köpt disco kläder till 4 av 6 barn, vax och sprayfärger till håret och plockat fram till middagen ikväll :) Duktig *S*

Jag vet inte riktigt hur jag känner om denna helgen.... Inget är planerat, första helgen på länge som vi inte har något bokat. Kan vara riktigt skönt. Ja, sista helgen på länge som vi inte har något bokat med... nästa helg och hela April ut är det något varje helg.
Men jag blir ganska rastlös och irriterad av att ta det lungt !! Jag är sämst på att inte ha något att göra, så är det.
Kluven....... Kan ju boka helgen åt att storstäda !? Kan jag ju göra..... Ja, eller år att sy klart lite.... Eller båda delarna. Ähh.... kan va skönt med en helg hemma :)

Idag har det börjat trilla in summor som våra anställda vill skänka till http://skitungarna2011.blogspot.com (något har hänt, jag kan inte länka längre)
Ni som läser kan väl sprida deras blogg vidare i era bloggar ? Ett enkelt sätt att hjälpa !!

Nähää..... ska göra en kopp kaffe och slösurfa lite :) Snart är alla ungar hemma och det är slut på friden ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0