NJUTER !!!

Mogge har med sig Flisan, Oliver, Alex, Isacc och Mickan till badhuset och Cornelia är på gympaträning. JAG ÄR HEMMA SJÄLV !!! Aaahhhhhh så GÖTT !!
Jag har plockat lite, päst framför tvn en del och nu bloggar jag en skvätt ;) Ska fixa till maten så hungriga små barn får käk när dom kommer innan för dörren ;) Så ska jag dammsuga och torka golv.... Men jag tänker INTE stressa ett dugg.
Goa söndag :)

Helgen har gått för fort :( Fredagen sågades det ved här ute, hela kvällen. Lite lite mys i soffan innan läggdax. Såg 2012, som vi sett miljoner gånger innan *s*
Lördagen gick åt till, först fotbolls cup i Arenan för Oliver och sen fem miljoner ungar runt benen och karlar som högg ved på kvällen. Mello kollades såklart och efter den så däckade barn av på löpande band.
Då tog jag chansen i akt och åkte med Sabina (som va här redan) in till stan för en kväll ute....
Åkte hem efter en timme ;) Än en gång har jag överbevisat mig själv... utelivet är inte till för mig ;)

Nä.. nu ska jag njuta vidare lite till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0