Det blåser !!

Jisses som det blåser !! Här hemma står både kyl, frys och skafferi tomt. Jag måste handla ! Vågar man ge sig ut ??

Klockan 4.10 vaknade jag av att Svea kissat på mig/mitt täcke IGEN !! Femte natten eller morgonen denna veckan som hon pinkar i min säng/på mig.
Undrar om det är för att vi har fått ta bort Gunnar !?!
Han kom hem förra söndagen, helt söndertrasad i käken. Hackade med munnen, tungan hängde ut och han dreglade ner hela sig och allt runt om sig.
Vi fick avliva honom :(
Saknar hon honom ?? Det var ju hennes bror.... Vet inte ?
Hur som helst tänker jag inte ha kattpiss i sängen fler gånger, så är det ! Skit äckligt !!

Nä, nu öppnar Willys om 15 min. Jag gör ett försök på att ta mig dit, medan Mogge sussar sött :) Mysfrukost nu sista dagen innan han åker igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0