Längtar !

Jag vill åka utomlands !!! Bahhhh...
Susar tillbaka till vår Turkietresa i augusti :)
Första dagen på väg ner till standen och lite lunch...
Pizza, som blev en favorit hos barnen. Margarita :)
Överhettad ??
Poolen, den blev det mycket av !!
Perfekt med poolen, man gick drypande våt upp, käkade och hoppade raka vägen i igen :)
Väntar på att taxin ska komma och ta oss till vårt båtäventyr
11 solstolar på raken hade vi paxade när vi kom till båten :)
Någon njöööt :)
Bada fick vi göra massor på alla möjliga ställen längst rutten
Pizza ?? Hehe......
Ja.. detta var en liten liten del av de 3 första dagarna. Sen glömde jag bort att jag hade en kamera och levde loppas istället :)
Men fyyyyyyyy va jag längtar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0