Malmö by night !

Ikväll ska vi hämta Ingrid (min mamma) på flygplatsen. Vi körde ner till Malmö några timmar tidigare så killarna kan åka kick i Stapelbäddsparken. En skatepark utomhus, enorm !!
Mickan och Alex åker lite dom med, lite försiktigare dock ;)
Men shit va kallt det är ute !!! Jag sitter i bilen och värmer mig medans Mogge snackar med tre väldigt spensliga killar som hoppar runt och klättrar överallt här. Sånt där där man hoppar, klättrar och slår volter över allt för att ta sig fram. Coolt !!

Snart hoppas jag på kvällsmat på någon restaurang eller liknande. Frågan är bara vart och hur ? Hittar ju inte jätte bra här...
Klockan 21 landar planet så vi har lite tid att slå ihjäl :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0