Goooodmorning !!

Sov till nästan 8 idag !! Någon måste hört min vädjan om att få sova längre ;)

Idag ska Mogge också börja på lchf. Han skulle börjat i fredags men ville sååå gärna dricka öl i helgen *haha* Män i ett nötskal ;) Det finns ju lchf öl men det går ju inte hälla i sig dom mängder ändå. Inte om man vill ner i vikt. När man väl nått sin vikt så kan man dricka vanlig öl NÅGON GÅNG. Absolut inte varje helg, från middagstid till läggdags varje lördag. INTE börja fredagen med en öl så fort man kommer inom dörren.
Det är nog detta som kommer plåga min kära man värst. Maten vet jag att han kommer gilla :)
Vi ska sätta oss under dagen och skriva en lista på vad han får äta och vad han inte får äta.
Han kommer klara detta !!!

Själv flippade jag ut igår, åt kanske 6-8 godisbitar.
Började fantisera om att min huvudvärk och min just nu fruktansvärda ledvärk beror på mitt LCHF ätande. Klämde i mig lite godis och.... Nä, istället för att bli fri från värk i huvud och leder så blev jag dyngtrött. Fick en kolhydrat chock och fick lägga mig 21.30. Helt makalös är jag !!
Sprang till vågen imorse och var säker på en klar uppgång i vikt.... Men nä !! 1g kvar till -5 kg !! Sakta men skäkert, eller sakta ?? 1,5 vecka och 4,9 kg ner är väl ganska bra !?

Nu ska denna slappa människa in i duschen för att sedan köra till affären. Ska bjuda min käraste på lchf pannkakor med grädde och bär till frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0