Men va märkligt !

Fattar inte varför det inte går att kommentera !?!
Trodde att jag glömt klicka i att det skulle vara kommenterbart sist, med det var i klickat !!
Jag ska ta bort appen och lägga in den igen, så kanske det funkar.

En tjej har kommenterat och frågar vart jag köpte min brudklänning.
Den köpte jag på tradera, från en som beställde från Kina tror jag det var. Uppsydd efter mina mått !! Gav 1900 kr för den !!!
Går du (om du kollar här inne igen) till kategorin bröllop här på min blogg så finns det ett inlägg med länken till hennes hemsida. Riktigt bra tjej som höll allt hon lovade.

Idag ska jag ha ljus och smyckes party klockan 17.00. Det innebär städning och bakning.....

Nä, kläder på sen Willys :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Men se NU går det att kommentera!! :)

Hur blev det med nya boendet? Spännande!



2012-02-05 @ 15:21:21
URL: http://www.luckydays.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0