Vilken dag !!!

Eller igentligen började det igår, under vår älskade tvkväll. Det började blåsa som sören och givetvis försvinner ju kanalerna då :(

I kväll när jag hade hämtat hem de två äldsta och deras tusen vänner så kom Kim. Han skulle fixa med sin båt i garaget.... Tände lampan och sen BÄCK MÖRKT i heeeela huset !!
Några timmar senare och många svordomar rikare så hade Kim lyckats få igång strömmen till vissa delar i huset. Fick koppla om kylen får att få ström i den. Puuhhh....

Innan kvällens magplask så var jag å Mickan med Kate och kollade runt i bebis affärer. Ååå va roliga och bra saker det finns nu ! Känns som man själv fick barn på stenåldern !!
Just då, där i affären så kom jag på den geniala idéen att vi måste ha en baby shower för våra två gravida väninnor.
Mmmm... Ringde Sara direkt och yes, vi har redan börjat planera ! KUL :)

Så, Anna och Kate (ingen av dom läser här ;) räkna med paaaarty à la babystyle ;)

Mitt LCHF ätande går bra :) Vikten står stilla, fortfarande -4,9.

Lite bilder från dagens shoppande och lunchen.
Imorgon blir det Nova Lund !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0