Då tar vi en favorit i repris !

Ligger med feber, fryser trotts fullt påklädd och två täcken ! Täppt i näsan och sandpapper i halsen :(
En månad sen jag fick precis samma sist. Hoppas verkligen inte jag blir lika sjuk som då, jag orkar inte det !!

I förgår fick jag ju samtalet som jag väntat på ett tag nu, mormor hade somnat in.
Hon var inte vid medvetande när hon tog sina sista svaga andetag. Skönt för henne... Bara få somna in i ro.
Igår var vi i kapellet på sjukhuset och fick se henne för sista gången.
Ledsamt och tungt....

Nu är det bara att invänta bouppdelning och datum för begravning. Tyvärr finns där dom som valt att inte ens prata eller hjälpa mormor på många många år, som kommer roffa åt sig och förstöra.
Men vi kommer låta dessa vidriga människor härja fritt. Låta dom roffa åt sig. Det kommer straffa dom själva en dag.
Karma.....

Dags för en stund på kudde känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0