Håll tummarna !!

MÅNGA bra saker kan hända nu, om turen står på vår sida vill säga...
Håll tummarna !!
Jag behöver verkligen få dessa positiva förändringarna :) Jag går på knäna nu, släpar mig genom dagarna känns det som.

Imorgon börjar ett äventyr, får se om det varar längre än så ?? Om det tänker gå vägen så berättar jag så fort det gått i lås :)
Nästa äventyr tänker jag börja kämpa för rejält redan imorgon det med. Nästan viktigare att det lyckas. Det hade gjort mig så vansinnigt glad !!

Massa att berätta om någon vecka känna det som <3

Jaha, idag då ??
Jobb
Mat
Hälsa på mormor på sjukan
Hem
Tvätta
Disk
Hämta barn hos kompis
Hem
Ut och motionera med Sabina
Hem
Hämta barn i stan
Kvällsmat
Disk
Tandborstning
Läggdags

Haha, mer spännande än så är inte min dag !

Mitt ätande funkar fortfarande, hoppas det ger resultat med !!

Åsa, jag har ätit LCHF och rasade, älskade den dieten. Men jag får lätt tjocktarmsinflamation och då funkar inte den tyvärr :(
Får snällt hålla mig till lättare produkter för mage och tarmar att ta hand om.
Tro mig, ingen hade varit gladare än mig om jag hade klarat LCHF, jag älskar kött och avskyr potatis/ris/pasta.

Nu ska jag försöka sova någon timme, bara kolla av fejjan först :)

Här är dagens kalori intag :)


Kommentarer
Postat av: magdaMagda

All lycka till er! Klart att du får dina drömmar i uppfyllelse, 2012 e ditt år;)!

Pöss

2012-01-11 @ 21:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0