Lycka :)

Materiella KAN göra en väldigt lycklig :)

Som dom flesta redan vet så säljer jag för PartyLite, kvalitetsljus och heminredning. Just nu är det 50% på alla utgående varor ur höst och vinter katalogen. LYCKA !!! Där finns en vägglampett, Villa Bianca, och en ljusbricka i samma serie som jag velat ha SÅÅÅÅ länge !! Men jag har varit för snål.....
Men NU ska jag köpa det !! Två lampetter och en ljusbricka :) Får jag en bra försäljning så ska jag köpa stormlyktan men i samma serie....
Vägglampetten :) Galet fin !
Stormlyktan
Har ingen bra bild på brickan....
Men är de inte snygga ??
Katalogen för våren 2012 har ju med super fina saker ! Kolla in denna vägglampetten, den vill jag ha till mitt vardagsrum eller sovrummet, har inte bestämt mig men jag får tyvärr lugna mig :(
GloLite ljusen är så UNDERBARA !! Finns i olika färger nu :)
Det finns nog ingen ände på allt fint jag vill ha !! Å sen är det ju alla utgående dofter som oxå reas ut, 49 kr för ett paket teljus !! JAG VILL HA SÅ MYCKET !! Haha.....
Men till värkligheten igen ;)
Doktorn konstaterade att jag hade kraftigt irriterade övre luftvägar och svullna bihålor. Men inget allvarligt, sänkan var ok. Han ordinerade rikligt med vila. Han sa att om jag låter kroppen vila så kommer jag läka ut förkylningen fortare....
Jupp, jag har vilat och tagit det lugnt i evigheter nu och det har inte hjälpt ett dugg. Så jag gjorde tvärt om. Jag höll mig uppe så mycket jag kunde igår. Åkte och jobbade idag och lagt mig ner stundvis när det snurrat eller när jag börjat blöda näsblad.
Jag mår inte bättre men inte sämre heller.... Måste ju byta taktik när det andra inte funkar ;)
Efter jobbet idag så körde jag hem en stund till Kate. Ååhhh va skönt att bara sitta ner och tragga, dricka kaffe och glömma bort tiden :)
Hemma hade precis pojkarna vaknat, Oliver och hans kompisar som sov över i natt. Tryckte i dom lite frukost och sedan skulle dom in till stan. Bara att hoppa i bilen och köra dom igen :) Söta små pojkar <3
Olivers rum såg ut som ett bombnedslag och jag gav honom klara besked i förgår. Han skulle vara hemma klockan 13.00 senast i går och det skulle städas, dammas, dammsugas och torkas golv på rummet innan han fick gå ut igen.
Trodde aldrig att han skulle köpa det utan att klaga ! Men det gjorde han. Två av hans kompisar ville gärna hjälpa till !? Så dom kom hit och hjälpte honom.
Efteråt tog vi en bild på killarna och ett rent rum i bakgrunden och skickade som bevis till Mogge ;) Ska lägga in den från iphonen sen.
Hur som helst.
Körde in pojkarna, köpte med Max hem till barnen.
Käkade
Fixade disk, tvätt, plocka
Till Ica maxi
Hämta hem pojkarna
Hemma
Kvällsmat
Bloggar :)
Nu ska jag försöka bända de två minsta från xboxet och in till tandborsten !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0